Microsoft powołał dział Consumer Channels Group

  • Monika Tomkiewicz,

W wyniku globalnej reorganizacji struktur firmy, Microsoft powołał nowy dział - Consumer Channels Group. Kieruje nim Krzysztof Florczak, który dotychczas kierował działem Small & Medium Business Solutions and Partners. Jego miejsce na tym stanowisku zajął Piotr Chrobot.

Działu Consumer Channels Group powstał w wyniku globalnej reorganizacji struktur firmy, podyktowanej rosnącym znaczeniem konsumenckiej części jej działalności biznesowej. CCG interguje kilka zespołów działających dotychczas w różnych działach i pionach organizacji. Odpowiada za strategię oraz realizację sprzedaży urządzeń, oprogramowania i usług w segmencie konsumenckim.

"Powstanie działu CCG to ważny krok Microsoft na drodze realizacji strategii firmy. To wyraz długoterminowej koncentracji na usługach oraz działaniach zmierzających do integracji produktów konsumenckich: komputera, telefonu i za pośrednictwem przeglądarki również telewizora czy innych urządzeń. Naszym priorytetem będzie większa integracja w działaniach skierowanych do użytkowników tych rozwiązań. Wierzę, że dzięki tej zmianie strukturalnej, będziemy w stanie jeszcze efektywniej współpracować z naszymi dystrybutorami, partnerami OEM i operatorami telefonicznymi, po to, żeby dostarczać naszym klientom najwyższą jakość rozrywki" - mówi Krzysztof Florczak, dyrektor działu CCG.

Zobacz również:

Krzysztof Florczak związany jest z Microsoft od ponad 7 lat. W tym czasie pełnił funkcję szefa zespołu Windows Client Business Group, następnie działu sprzedaży OEM, a ostatnio dyrektora działu sprzedaży SMS&P. Wcześniej związany był z firmą California Computer S.A, gdzie pracował przez blisko 12 lat, z których ostatnie 4 na stanowisku Dyrektora Generalnego. Jest absolwentem Inżynierii Procesowej i podyplomowego studium menedżerskiego Politechniki Łódzkiej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com