Microsoft bardziej partnerski

  • Juliusz Kornaszewski,

Polski oddział Microsoft poinformował o nowym programie dla firm partnerskich, który wszedł w życie z dniem 21 października 2002 roku.

Zdaniem organizatora akcji, w ramach nowego programu Partner Handlowy Microsoft firmy mogą liczyć na:

-Podniesienie prestiżu firmy

-Tytuł Partnera Handlowego Microsoft oraz specjalny dyplom, podkreślający odpowiednią wiedzę i umiejętności pracowników firmy

-Przywilej korzystania z logo i tytułu Partner Handlowy Microsoft w materiałach reklamowych firmy

-Lepszy dostęp do informacji, poprzez dedykowaną stronę WWW.

-Rekomendację Microsoft potencjalnym klientom

-Flash dla Partnerów Microsoft wysyłany elektronicznie

-Miesięcznik – Magazyn dla Partnerów Microsoft

Urszula Ptak-Małysiak – pomysłodawca programu, kierująca działem polskiego oddziału Microsoft, dedykowanym do współpracy z partnerami ocenia, że do końca grudnia bieżącego roku, Partner Handlowy Microsoft zgromadzi ponad 100 członków, a jeszcze w czerwcu 2003 r., liczba ta przekroczy 500 partnerów.

Zobacz również:

„Partner Handlowy Microsoft jest programem, który został opracowany przez Microsoft, jednak zrodził się on poprzez sygnały jakie otrzymywaliśmy od firm sprzedających nasze produkty z regionu całej Polski – tych wszystkich, dla których uzyskanie certyfikatu Microsoft, w ramach dotychczas istniejących programów certyfikujących, wiązało się ze zbyt dużym wydatkiem, a samo ogólnie dostępne wsparcie było niewystarczające” – podsumowała Urszula Ptak-Małysiak.

Więcej informacji na temat programu Partner Handlowy Microsoft dostępnych jest na stronie internetowej pod adresem:http://www.microsoft.com/poland/partnering/phm

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com