Microsoft CRM po polsku
- Computerworld,
- 25.10.2004
''Hasło CRM zdobyło w Polsce popularność kilka lat temu, jednak wdrożenia aplikacji do zarządzanie relacjami z klientem przeprowadzały prawie wyłącznie duże firmy usługowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe. Nadszedł czas na średnie firmy'' - powiedział Tomasz Bochenek, dyrektor generalny Microsoft sp. z o. o. podczas polskiej premiery pakietu Microsoft Business Solutions CRM (MBS CRM).
''Hasło CRM zdobyło w Polsce popularność kilka lat temu, jednak wdrożenia aplikacji do zarządzanie relacjami z klientem przeprowadzały prawie wyłącznie duże firmy usługowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe. Nadszedł czas na średnie firmy'' - powiedział Tomasz Bochenek, dyrektor generalny Microsoft sp. z o. o. podczas polskiej premiery pakietu Microsoft Business Solutions CRM (MBS CRM).
Tomasz Bochenek dyrektor generalny Microsoft sp. z o.o.
Według danych Microsoftu, większość klientów na Microsoft Business Solutions CRM to małe i średnie firmy (59%). Na świecie - w ciągu minionych 18 miesięcy - system Microsoftu doczekał się 2500 wdrożeń. Według Gartnera, w ciągu dwóch lat Microsoft osiągnie piątą pozycję na światowym rynku dostawców CRM.