Krótszy czas obsługi klienta w Euro-Tax.pl
- (am),
- 15.05.2012
Grupa Kapitałowa Euro-Tax.pl SA zajmuje się doradztwem w zakresie zwrotu podatku płaconego przez osoby legalnie pracujące za granicą.
Firma rozbudowuje system WorkNET dostarczony przez firmę DomData. Umożliwia on masową realizację rozliczeń podatkowych pomiędzy klientami Euro-Tax.pl a zagranicznymi urzędami skarbowymi. Na mocy nowego kontraktu DomData dostarczy usługę utrzymania w ruchu systemu do zarządzania procesami WorkNET oraz jego rozbudowę funkcjonalną. Obecnie realizowane prace pozwolą na obsługę zwrotu podatku na rynku rumuńskim i skrócą czas obsługi klienta.
WorkNET pozwala także na automatyczną weryfikację dokumentacji finansowej podatnika, wypełnianie i wydruki PIT-ów skarbowych. Umożliwia zautomatyzowaną i jednoczesną kontrolę prowadzonych kilkunastu tysięcy spraw klientów oraz automatyzację wielu innych procesów związanych ze zbieraniem i przetwarzaniem danych. Ponadto wdrożone przez DomData rozwiązanie umożliwia obsługę zgłoszeń przez internet i telefon oraz ułatwia zarządzanie kampaniami marketingowymi w internecie. "Wprowadzenie systemu WorkNET w pierwszym roku jego działalności pozwoliło na wzrost przychodów Grupy o ponad 100%. Obecnie wdrażane funkcjonalności pozwolą nam na skrócenie czasu obsługi klienta oraz rozbudowanie procedur zwrotu podatków dla klientów z rynku rumuńskiego" - mówi Adam Powiertowski, prezes zarządu Euro-Tax.pl.