Kontrakty, wdrożenia
- (am),
- 25.03.2008
Altar zakończył wdrożenie rozwiązania Altar Contact Center w spółce Net Premium oraz podpisał umowę na wdrożenie i dzierżawę systemu ACC w spółce Teleinfomedia...
Altar zakończył wdrożenie rozwiązania Altar Contact Center w spółce Net Premium oraz podpisał umowę na wdrożenie i dzierżawę systemu ACC w spółce Teleinfomedia...
Krakowski Veracomp rozszerza współpracę z Avaya i będzie dystrybuował jej produkty w Chorwacji, Słowenii, Serbii, Bośni i Hercegowinie oraz Czarnogórze i Macedonii. Nowy dział Call Center Poland - CustomerLoyalty - rozpoczął oficjalne działanie w styczniu br. Oferuje obsługę programów lojalnościowych dla klientów indywidualnych lub partnerów handlowych firm. Arvato services uruchomiło nowy oddział call center w centrum Poznania, w którym prowadzi telefoniczną obsługę abonentów sieci komórkowej Play. Producent farb i lakierów Tikkurila Polska unowocześnia system telekomunikacyjny, obsługujący komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy oraz infolinię. Wykonawcą projektu jest Algotech, który wdrożył rozwiązanie Avaya, obejmujące ok. 50 stanowisk. Cube Corporate Release, spółka kierowana przez Adama Ledę, podpisała partnerską umowę z amerykańskim dostawcą rozwiązań contact center - firmą eGain Communications.