Jarosław Kowalski szefem marketingu Novella na Europę Środkową i Wschodnią
- Marek Kolewski,
- 26.06.2000, godz. 12:02
Novell awansował Jarosława Kowalskiego, dotychczasowego dyrektora marketingu w Polsce, na stanowisko dyrektora regionalnego koordynującego działania marketingowe Novella w Czechach, Polsce, Rosji i na Węgrzech.
Jarosław Kowalski pracuje w Novellu od 1994 r. W ubiegłym roku otrzymał nagrodę pracownika marketingu 1999. Od czerwca, oprócz Polski, Czech, Rosji i Węgier, obejmuje swoją działalnością Albanię, Bośnię i Hercegowinę, Bułgarię, Chorwację, Litwę, Łotwę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię oraz 14 krajów zrzeszonych w WNP. Dzięki awansowi Jarosław Kowalski będzie ściśle współpracował z Jackiem Pacholczykiem, który od ponad dwóch lat jest dyrektorem regionalnym odpowiedzialnym za sprzedaż produktów Novella w Europie Środkowej i Wschodniej. Promocja Jarosława Kowalskiego na stanowisko dyrektora regionalnego ds. marketingu wynika również z sukcesów, jakie osiągnęło polskie przedstawicielstwo firmy w 1999 r. Rok ten był najlepszy w sześcioletniej historii Novell Polska - odnotowano największy wzrost sprzedaży.
Novell Polska
tel. (22) 620 39 79
infolinia: 0 800 22 NOVL (0 800 22 6685)
e-mail: jkowalski@novell.com