IFS zwiększa kompetencje zarządzania relacjami

  • Grzegorz Stech,

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłosiła zakończenie procesu nabycia firm mplsystems Limited oraz Field Service Management Limited. Dzięki temu zakupowi IFS może efektywniej zarządzać relacjami z klientem.

FOT: IFS

Firma mplsystems Limited jest dostawcą wielokanałowego centrum obsługi klienta oraz oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem, Field Service Management Limited specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania serwisem w terenie w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Pierwsza z firm będzie wspierać rozwiązania IFS, tworząc kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem, natomiast Field Service Management Limited wesprze IFS w działaniach sprzedażowych, konsultingowych i związanych ze wsparciem technicznym.

Zobacz również:

Przejęcia pozwolą IFS zaoferować tym klientom, którzy będą potrzebować wysokiej jakości obsługę klienta, kompletne internetowe wielokanałowe rozwiązanie z zakresu zarządzania serwisem, umożliwiające dotarcie do odbiorców usług za pomocą centrów obsługi klienta, internetu, wiadomości SMS oraz interfejsów mobilnych.

Warunki finansowe przejęć nie zostały ujawnione.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com