Hoga już po zmianach

  • Jarosław Ochab,

Z początkiem kwietnia portal zmienił wizerunek i strategię działania, stając się platformą usługową. Większość przychodów spółki ma obecnie pochodzić z pośrednictwa sprzedaży, świadczenia usług hostingowych, projektowania aplikacji internetowych i docelowo również z wdrożeń systemów wspomagających zarządzanie.

Z początkiem kwietnia portal zmienił wizerunek i strategię działania. Zlikwidowano większość z kilkudziesięciu serwisów tematycznych, pozostawiając głównie informatory gospodarcze. Zgodnie z wcześniejszym zapowiedziami Hoga stawia obecnie na działalność usługową: prowadzenie platformy transakcyjnej, hosting, projektowanie aplikacji internetowych i docelowo również wdrożenia systemów wspomagających zarządzanie.

„Naszym celem jest rozwój własnych produktów informatycznych. Nasze plany na kolejne dwa lata są nastawione na rozwój działalności w zakresie świadczenia usług, dostaw oprogramowania oraz sprzętu komputerowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” – mówi Tomasz Kosobucki, prezes Hoga.pl SA.

Zobacz również:

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com