Hipermarket internetowy ToTu usprawnia system płatności
- Wojciech Łęgowski,
- 22.02.2001, godz. 15:59
Internetowe Centrum Handlowe ToTu we współpracy z PolCardem zaoferowały klientom autoryzację transakcji, dokonywanych za pomocą kart płatniczych w trybie online. Jest to już 13 firma, z którą od listo...
Internetowe Centrum Handlowe ToTu we współpracy z PolCardem zaoferowały klientom autoryzację transakcji, dokonywanych za pomocą kart płatniczych w trybie online. Jest to już 13 firma, z którą od listopada ub.r. PolCard zawarł taką umowę. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, nowy sposób płatności podnosi bezpieczeństwo transakcji.
ToTu współpracuje obecnie z 15 sklepami na terenie całego kraju: w Bielsku-Białej, Częstochowie, Katowicach, Krakowie, Olsztynie, Poznaniu, Opolu, Warszawie, we Wrocławiu i Zielonej Górze. W pierwszej połowie marca mają do nich dołączyć kolejne cztery - w Kielcach, Lublinie, Łodzi i Sosnowcu.
Zobacz również:
- Chiński sklep App Store nie oferuje już tych popularnych aplikacji
- WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
- Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej
Serwis oferuje szeroki asortyment towarów, począwszy od produktów spożywczych, aż po artykuły gospodarstwa domowego. Klienci mogą składać zamówienia online codziennie w godzinach 7.00-20.00. Ich realizacja ma - wg zapewnień przedstawicieli ToTu - nie przekraczać na terenie Warszawy 2 godz., a w najdalszym zakątku kraju 72 godz. Dostawy realizuje firma Spedpol (powyżej 300 zł dostawa jest bezpłatna). System sklepu lokalizuje strefę zamieszkania na podstawie kodu pocztowego i odpowiada za bieżącą aktualizację cen. Te ostatnie nie różnią się od cen towarów sprzedawanych w tradycyjnych sklepach.
Otwarcie hipermarketu internetowego ToTu miało miejsce w połowie 1997 r. Początkowo mogli z niego korzystać jedynie mieszkańcy Poznania. Jego oferta od tego czasu zwiększyła się z 12 do 130 tys. produktów.