HP chce mieć więcej głosu

  • Jarosław Ochab,

Koncern postanowił poszerzyć ofertę produktów telekomunikacyjnych linii OpenCall. HP przejmuje szwedzkiego producenta systemów opartych na technologii VoiceXML – firmę PipeBeach.

Firma ze Sztoklolmu ma w swojej ofercie szereg rozwiązań umożliwiających wzbogacenie funkcjonalności serwisów internetowych czy serwerów pocztowych o funkcje rozpoznawania i syntezy głosu. Najpopularniejsze produkty firmy to platformy speechWeb, speechWeb Portal oraz speechWeb Mail, przeznaczona do integrowania z serwerami pocztowymi IMAP4. HP zamierza zintegrować oprogramowanie PipeBeach z własną gamą produktów OpenCall.

„Technologią VoiceXML interesujemy się już od dłuższego czasu. Opracowanie we własnym zakresie produktów tej klasy co rozwiązania PipeBeach zajęłoby nam jeszcze dwa lata. Postanowiliśmy skorzystać z prostszego rozwiązania i kupić gotowy produkt” - mówi Ed Verney, odpowiedzialny w HP za rozwój platform interaktywnych.

Zobacz również:

HP spodziewa się, dalszego wzrostu zainteresowania systemami VoiceXML, umożliwiającymi wdrażanie automatycznych serwisów głosowych. Szacunkowo średni koszt „przyjęcia rozmowy” przez żywego operatora jest do 10 razy wyższy niż przy wykorzystaniu systemów IVR.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com