Getin Service Provider uruchomiła centrum e-biznesu
- Marek Kolewski,
- 31.08.2000, godz. 12:27
Firma Getin Service Provider uruchomiła centrum e-biznesu dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Wrocławska firma Getin Service Provider uruchomiła 30 sierpnia centrum e-biznesu dla małych i średnich przedsiębiorstw korzystających z technologii Microsoftu. Podstawowym założeniem powstałego centrum jest oferowanie platformy e-commerce. Oferta Getin powstała w oparciu o technologię firmy Microsoft przygotowanej pod kątem rozwoju e-biznesu przeznaczonego dla branży telekomunikacyjnej. W jej skład wchodzi wszystko co ma związek z e-commerce począwszy od prostych witryn handlowych pozwalających na generowanie zamówień, do rozwiązań polegających na uruchamianiu zaawansowanych systemów transakcyjnych pozwalających na prowadzenie działalności handlowej on-line za pośrednictwem internetowych sklepów obsługujących systemy magazynowe, finansowe, księgowe oraz fakturowe. Więcej informacji o szczegółach związanych z funkcjonowaniem nowego centrum można znaleźć pod adresem www.getin.pl
Getin Service Provider
tel.: (71) 347 57 50
fax: (71) 347 57 99
e-mail: getin@getin.pl