Ferratum na polskiej platformie

  • Dorota Bogucka ,

Fińska Grupa Ferratum kupiła system SALESmanago Marketing Automation krakowskiej spółki Benhauer.

System zostanie wdrożony we wszystkich spółkach na całym świecie, począwszy od Finlandii aż po Nową Zelandię i Australię. Grupa Ferratum oferuje mikropożyczki w kanale mobilnym i internecie. W Polsce Ferratum Bank sprzedaje swoje produkty przez serwis Ekspres Kasa.

SALESmanago Marketing identyfikuje osoby pojawiające się na stronie internetowej, monitoruje ich zachowanie i pozwala docierać do klienta ze spersonalizowaną komunikacją we wszystkich kanałach marketingowych, od e-maili marketingu przez dynamiczną treść na stronie www, remarketing oraz kanał sprzedaży bezpośredniej.

Zobacz również:

„System SALESmanago budujemy od trzech lat z prostym zamysłem, żeby jako polska firma bez kompleksów konkurować na świecie z globalną konkurencją, pochodzącą głównie ze Stanów Zjednoczonych. Umowy z takimi graczami jak Ferratum Bank znacznie przyspieszają ekspansję międzynarodową” – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i szef Benhauer, wcześniej prezes portalu Interia.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com