Facebook zaprezentował nową usługę dedykowaną dla małego biznesu

  • Janusz Chustecki,

Korporacja poszerzyła ofertę o nową aplikację przeznaczoną dla firm z sektora MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa). Jej główną zaletą jest to, że firmy mogą zarządzać wpisami umieszczanymi na witrynach Facebooka i Instagrama - jak również odbierać z tych sieci wiadomości, powiadomienia i alerty – za pomocą jednego interfejsu.

Aplikacja nosi nazwę Facebook Business Suite i jest zintegrowana z funkcjami obsługującymi Facebook oraz Instagram, dlatego może zarządzać jednocześnie wszystkimi zasobami, jakie firma posiada na obu tych społecznościowych platformach.

Twórcy aplikacji informują, że może ona obecnie świadczyć swe usługi małemu biznesowi, ale trwają już pracę nad jej kolejną wersja, która będzie w stanie obsłużyć również duże przedsiębiorstwa i korporacje. Powinna się ona pojawić na początku przyszłego roku.

Zobacz również:

Facebook informuje, że aplikacja Business Suite nie jest przeznaczony dla firm, które używają obecnie do reklamowania swoich produktów i usług oprogramowania Ads Manager. Wpisuje się ona bardziej w szerszą strategię promowaną obecnie przez Facebook, która pomaga firmom rozwijać platformy e-commrce, czyli handel elektroniczny.

To właśnie w ramach tej strategii korporacja zaprezentowała w maju tego roku usługę Facebook Shops, która pozwala firmom budować swoje cyfrowe witryny. Użytkownicy obu platform (Facebook i Instagram) mogą przeglądać takie witryny i kupować w trybie on-line znajdujące się na nich towary.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com