Enova udostępnia system ERP w chmurze
- 30.08.2013, godz. 11:26
Uruchomiono pierwsze trzy moduły systemu enova365. W pierwszy kwartale przyszłego roku, enova w chmurze udostępniać będzie swą pełną funkcjonalność.
Enova365
Po programie pilotażowym zakończonym w lipcu 2013 roku, chmurowa wersja systemu enova365 weszła oficjalnie do sprzedaży. Ukończone testy pozwoliły określić elementy systemu, których użytkownicy najbardziej oczekiwali. Dzięki temu, w drugiej połowie sierpnia, producentowi – Soneta Sp. z o.o. - udało się uruchomić pierwsze trzy moduły enova365.
Pierwszy z nich to „Handel Start” obsługujące najważniejsze procesy związane z działalnością handlową i gospodarką magazynową. Drugim i trzecim są służące do samoobsługi pracowniczej „Pulpit Pracownika” i „Pulpit Kierownika” będące rozwinięciem enovaNet Kadry Płace. To rozwiązanie pozwala generować i zarządzać wnioskami pracowniczymi i czasem pracy on-line.
Zobacz również:
- Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes
- Tradycja i nowoczesność - połączenie klasycznych notatek ze światem cyfrowym
Firma Soneta zapewnia, że jesienią tego roku w chmurze udostępniony zostanie moduł Kadry Płace. Na początku przyszłego roku, w chmurze dostępna będzie natomiast cała funkcjonalność enova. Firma pracuje także nad rozwiązaniem dedykowanym urządzeniom mobilnym.
Enova365 posiada interfejs użytkownika oparty na HTML5. Usługa dostępna jest w chmurze publicznej na platformie Windows Azure oraz jako oprogramowanie instalowane w chmurze prywatnej.
Więcej informacji na temat omówionego rozwiązania znaleźć można na jego oficjalnej stronie internetowej - http://www.enova365.pl/.