E-klienci pod ochroną
- 07.03.2002, godz. 13:44
Zmiany w ustawodawstwie europejskim przyczynią się do ochrony klientów kupujących towary w firmach internetowych zarejestrowanych poza granicami ich krajów. Nowe prawo obejmie także Polskę.
Klienci skarżący się na nierzetelne sklepy internetowe prowadzone przez firmy zarejestrowane zagranicą będą mogli liczyć na rozpatrzenie sprawy w swoim kraju. Stosowne zmiany w Konwencji Handlu obejmują wszystkie kraje Unii (oprócz Danii) oraz kraje spoza niej - Polskę, Islandię, Lichtenstein, Norwegię i Szwajcarię. Poprawki nie dotyczą sprzedaży w kanale B2B. Celem zmian w ustawodawstwie jest zwiększenie zaufania klientów do handlu internetowego.
Zobacz również:
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com