Dystrybucja usług Veracomp
- 24.11.2003
Krakowski dystrybutor wprowadził do oferty pakiet nowych usług wsparcia technicznego. Są one oferowane partnerom Veracompu w celu dalszej sprzedaży klientom końcowym. ''<i>To pierwszy w polskiej dystrybucji system usług wsparcia technicznego, które oferowane są do dalszej odsprzedaży</i>'' - przekonują przedstawiciele Veracompu.
Krakowski dystrybutor wprowadził do oferty pakiet nowych usług wsparcia technicznego. Są one oferowane partnerom Veracompu w celu dalszej sprzedaży klientom końcowym. ''To pierwszy w polskiej dystrybucji system usług wsparcia technicznego, które oferowane są do dalszej odsprzedaży'' - przekonują przedstawiciele Veracompu.
W skład pakietu nowych usług wsparcia technicznego Veracomp wchodzą zarówno oferta bezpłatna, skierowana do partnerów - w tym call center (oferujące usługi wsparcia przed sprzedażą) i istniejący od ośmiu miesięcy dział help desk (wsparcie po sprzedaży), jak i płatna - odsprzedawana przez partnerów użytkownikom końcowym. Usługi płatne obejmują doradztwo techniczne, logistykę serwisową oraz instalację i konfigurację sprzętu.