DoubleClick połączy się z NetGravity
- Rafał Jakubowski,
- 15.07.1999
DoubleClick, broker internetowych bannerów reklamowych, połączy się z NetGravity, firmą zajmującą się reklamą oraz oprogramowaniem do marketingu bezpośredniego. Transakcja ma być zawarta w akcjach, a jej wartość firmy szacują na 530 mln USD.
DoubleClick, broker internetowych bannerów reklamowych, połączy się z NetGravity, firmą zajmującą się reklamą oraz oprogramowaniem do marketingu bezpośredniego. Transakcja ma być zawarta w akcjach, a jej wartość firmy szacują na 530 mln USD.
Pośród klientów NetGravity można znaleźć IBM-a, Financial Times Group i @Home Network. Z kolei DoubleClick obsługuje m.in. AltaVistę należącą do Compaqa, z którym podpisała w styczniu br. trzyletni kontrakt.
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com