Compaq poszerza usługi wsparcia technicznego
- Agnieszka Madej,
- 05.02.2002, godz. 12:44
Firma zaoferowała usługę - e@syService, polegającą na ciągłej kontroli parametrów pracy serwerów ProLiant. Zainstalowana na serwerze aplikacja Compaq Insight Manager (CIM) pozwala na stały nadzór posz...
Firma zaoferowała usługę - e@syService, polegającą na ciągłej kontroli parametrów pracy serwerów ProLiant. Zainstalowana na serwerze aplikacja Compaq Insight Manager (CIM) pozwala na stały nadzór poszczególnych elementów serwera. Monitoring obejmuje około 200 parametrów jego pracy.
W razie jakichkolwiek odstępstw od założonych przez producenta parametrów automatycznie wygenerowany zostanie e-mail lub SMS informujący o nieprawidłowościach lub awarii maszyny. Wiadomość wysłana zostanie zarówno do klienta jak i do serwisu Compaqa. Tam automatycznie zarejestrowana zostanie jako zgłoszenie serwisowe i nastąpi diagnoza problemu. Po określeniu problemu inżynier serwisu kontaktuje się z klientem.
Zobacz również:
- Zmiany u największych sprzedawców Apple w Polsce
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu