CeBIT 2006

  • Computerworld,

W Hanowerze w halach wystawowych o łącznej powierzchni 320 000 m2 zaprezentuje się ponad 6200 wystawców, w tym kilkunastu z Polski. Organizator imprezy - Deutsche Messe AG - podkreśla biznesowy charakter targów. W tym roku należy jednak spodziewać się większego otwarcia CeBIT-u na rozwiązania konsumenckie spod znaku "digital life".

Tereny wystawowe tradycyjnie podzielono na kilka sektorów w których prezentowane są produkty z wybranych kategorii tematycznych. Obejmują one: procesy biznesowe, systemy telekomunikacyjne, sprzęt PC i peryferia, finanse i bankowość. Organizatorzy przygotowali także technologiczny park przyszłości oraz park sektora publicznego, gdzie prezentowane będą usługi i rozwiązania dla administracji.

Motto CeBIT 2006 to "Digital Solutions for Work & Life" czyli rozwiązania cyfrowe do pracy i domu. Targi potrwają od 9 do 15 marca br.

O nowościach prezentowanych na CeBIT 2006 informujemy na bieżąco w naszym Fotoblogu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com