CRM oferuje AMG.net
- NetWorld OnLine,
- 09.10.2001, godz. 09:35
Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM.
Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM, obejmujące: obsługę call center, realizacje kampanii marketingowych i telemarketingowych, prowadzenie sprzedaży w terenie, a także zarządzanie działalnością serwisową.
Jedna z umów dotyczy oferowania przez AMG.net usług wdrożeniowych systemu PeopleSoft 8 CRM firmy PeopleSoft, znanego wcześniej pod nazwą Vantive. System ma być oferowany dużym firmom sektora finansowego i telekomunikacyjnego.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Apple się poddaje - sideloading na iPadOS zadebiutuje jesienią
Z kolei na potrzeby firm o profilu produkcyjnym, handlowym, dystrybucyjnym oraz z branży mediów dostosowany jest produkt Great Plains Siebel Front Office, oferowany przez firmę Great Plains Polska. AMG.net została partnerem Great Plains Polska w zakresie sprzedaży oprogramowania i usług wdrożeniowych. Great Plains Siebel Front Office to odpowiednik produktu Siebel Mid-market - wersja systemu Siebel dostosowana do wymagań średniej wielkości przedsiębiorstw.
System PeopleSoft 8 CRM został w Polsce wdrożony w Raiffeisen Bank, Fortis Bank oraz TP Internet. Z kolei Great Plains pozyskała dotąd w naszym kraju kilkunastu klientów, w tym m.in. DaimlerChrysler Automotive Polska.