CRC Group wybrała Great Plains Siebel Front Office

  • Jarosław Ochab,

Polski oddział angielskiej firmy specjalizującej się w serwisowaniu telefonów komórkowych, wdroży system CRM Great Plains Siebel Front Office oraz ERP Dynamics.

Polski oddział CRC Group, angielskiej firmy świadczącej usługi serwisowe dla producentów urządzeń elektronicznych, zakupi system CRM Great Plains Siebel Front Office oraz ERP Dynamics. Warszawski odział CRC (CRC CommunicaAID), specjalizuje się w serwisowaniu telefonów komórkowych (Nokia). Wdrożenie systemu wiąże się z planami rozbudowy sieci punktów serwisowych CRC na terenie Polski.

Oprogramowanie Great Plains Siebel Front Office będzie ściśle zintegrowane z modułami finansowo-księgowymi Dynamics-a. Wdrożeniem zajmie się jeden z głównych partnerów Microsoft Great Plains, spółka Jura-Soft. Wartość zakupionych przez CRC licencji wyniosi 530 tys. zł.

Zobacz również:

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com