Amerykański bank oferuje klientom dodatkową usługę internetową
- Rafał Jakubowski,
- 06.07.1999
KeyCorp, dwunasty co do wielkości bank w USA, latem zamierza uruchomić internetowy portal, dzięki któremu 400 tys. małych i średnich firm będzie mogło tworzyć własne witryny i uczestniczyć w handlu elektronicznym.
KeyCorp, dwunasty co do wielkości bank w USA, latem zamierza uruchomić internetowy portal, dzięki któremu 400 tys. małych i średnich firm będzie mogło tworzyć własne witryny i uczestniczyć w handlu elektronicznym.
Kierownictwo banku ma nadzieję, że klientów zainteresuje nowa oferta. KeyCorp zamierza wynajmować oprogramowanie niezbędne do zawierania internetowych transakcji.
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com