AMD – nowa kampania, nowe logo
- [PC World Online],
- 14.08.2003, godz. 14:22
Producenci sprzętu komputerowego czekają na nową kampanię marketingową ogłoszoną we wtorek przez korporację AMD. Akcja promocyjna w głównym zamierzeniu ma zwrócić uwagę klientów oraz dystrybutorów na wchodzące na rynek nowe modele procesorów 64-bitowych.
Niestety ze względu na małą dostępność 64-bitowego oprogramowania (zdecydowana większość aplikacji jest tworzonych pod kątem architektury 32-bitowe) nowa technologia będzie potrzebowała mocnego i pewnego wprowadzenia na rynek, do czego m.in. przyczynia się kampania korporacji AMD.
Zobacz również:
Zdaniem analityków, koncern AMD będzie miała problemy ze zdobyciem zaufania klientów korporacyjnych. "Tu o wiele trudniej jest wyrobić sobie dobrą markę, dłużej oczekuje się na gotowe aplikacje pracujące na nowej architekturze (pierwsze 64-bitowe aplikacje w wersjach finalnych mają być dostępne pod koniec roku) i dlatego też kampania AMD wydaje się być słusznym posunięciem", komentuje Thomas Meyer, analityk rynku serwerów z firmy IDC. "Ważne jest zapewnienie sobie zarówno zaufania klientów jak i również developerów, programistów oraz wszelkiej maści specjalistów od aplikacji, dla których platforma 64-bitowa stwarza nowe możliwości", podkreśla Meyer.