2Si wydzieliła spółkę serwisową

  • Jarosław Ochab,

2Si Software & Serwis Sp. z o .o. przejęła zadania działu serwisowego 2Si SA. Wydzielenie nowego podmiotu ma zwiększyć efektywność i podnieść jakości usług serwisowych firmy.

Spółka 2Si Software & Serwis (w skrócie 4Si) przejęła zadania działu serwisowego 2Si SA. Wydzielenie nowego podmiotu ma zwiększyć efektywność i podnieść jakość usług. 4Si dysponuje obecnie siecią 11 biur (w Katowicach, Bielsku-Białej, Gdyni, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Częstochowie i Olsztynie) świadczących kompleksowe usługi wsparcia technicznego i serwisu infrastruktury IT. Do obsługi zgłoszeń spółka wykorzystuje system CRM przejętej przez PeopleSoft firmy Vantive Enterprise.

Jak utrzymują przedstawiciele firmy, standardowy czas oczekiwania klienta na zespół serwisowy, na 90% powierzchni Polski wynosi 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii.

Zobacz również:

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem IDGLicensing@theygsgroup.com