Regulamin Konkursu "Lider miejskich innowacji"
I. Organizacja i cel konkursu
1. Konkurs ma zasięg ogólnopolski.
2. Organizatorem konkursu jest czasopismo Computerworld.
3. Celem konkursu jest:
• wyłonienie firm i organizacji, których dorobek wyróżnia się na rynku polskim w obszarze zastosowania nowoczesnych rozwiązań wpisujących się w ideę inteligentnego miasta/gminy - „smart city” – m.in. rozwiązań informacyjnych i komunikacyjnych, transportowych, energetycznych, dotyczących gospodarki komunalnej
• ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań we wspomaganiu działalności samorządów, przedsiębiorstw
• promowanie osiągnięć samorządów i przedsiębiorstw w zakresie zarządzania z wykorzystaniem wyżej wymienionych innowacyjnych rozwiązań
• Nagłośnienie projektów technologicznych i organizacyjnych, które przyniosły niezaprzeczalne, wymierne korzyści biznesowe i społeczne
II. Warunki uczestnictwa
1. Termin przyjmowania zgłoszeń do udziału w konkursie upływa 30 czerwca 2015 r.
2. Zgłoszenie do konkursu i uczestnictwo w nim są nieodpłatne.
3. W konkursie może wziąć udział firma lub instytucja publiczna działająca w Polsce, zgłaszająca się sama lub zaproszona przez organizatora (za wyłączeniem firm informatycznych i telekomunikacyjnych).
4. Zgłoszeniem do konkursu jest wypełniona ankieta konkursowa przekazana do redakcji Computerworld (za pośrednictwem strony WWW).
5. Termin przyjmowania wypełnionych ankiet upływa 30 czerwca 2015 r.
6. Ankieta konkursowa jest udostępniana uczestnikom przez organizatora konkursu na stronach WWW w taki sposób, że dany uczestnik (podmiot) ma do niej wyłączny i zabezpieczony hasłem dostęp.
III. Poufność danych
1. Wszelkie informacje przekazywane w ramach konkursu przez uczestników są zachowywane w ścisłej tajemnicy i udostępniane tylko członkom jury oceniającym ankiety zgłoszone do konkursu.
2. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przekazanych danych osobowych przez International Data Group Poland SA - wydawcę Computerworld - do celów realizacji konkursu Lider Informatyki.
IV. Zasady oceny
1. Ocenę ankiet przeprowadza niezależne jury złożone z osób o odpowiednim doświadczeniu oraz reputacji zawodowej uznanej przez rynek.
2. Skład jury będzie podany do publicznej wiadomości najpóźniej do 31 sierpnia 2015 r.
3. Laureaci konkursu Lider miejskich innowacji wyłaniani są na podstawie trzech najważniejszych kryteriów:
• korzyści miasta/gminy, instytucji lub firmy – osiągnięte dzięki wdrożeniu
• korzyści dla mieszkańców miasta/gminy, wynikające z wdrożenia
• innowacyjność
4.Każdy z jurorów dokonuje samodzielnej oceny punktowej dla każdej z ww. kategorii, przy czym ostateczny wynik po zsumowaniu wyników cząstkowych może zostać zmodyfikowany w wyniku dyskusji pomiędzy członkami jury.
5. Jury może zwrócić się do uczestników konkursu z prośbą o dodatkowe informacje.
6. Przedstawiciele organizatora dokonują weryfikacji danych przedstawionych w ankietach konkursowych w przypadku włączenia danego uczestnika do grona nominowanych.
7. Patroni, sponsorzy i partnerzy konkursu nie mogą mieć żadnego wpływu na wybór laureatów.
V. Rozstrzygnięcie konkursu i nagrody
1. Nagrodę w konkursie stanowi przyznanie tytułu Lidera miejskich innowacji wraz z dyplomem i statuetką.
2. Tytuł Lidera miejskich innowacji jest przyznawany przez jury w jednej kategorii – najlepsze wdrożenie idei inteligentnego miasta.
3. Jury zastrzega sobie prawo przyznania dodatkowych nagród specjalnych lub wyróżnień.
4. Lista nominowanych uczestników konkursu zostanie ogłoszona na stronie konkursu (http://smart city.computerworld.pl) oraz na stronie organizatora (https://www.computerworld.pl).
5. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali konferencji Miasto 2.0 – Smart City w październiku 2015 r.
VI. Uprawnienia laureatów konkursu Lider miejskich innowacji
1. Laureaci konkursu mają prawo do wykorzystania przyznanego tytułu Lidera miejskich innowacji i statuetki wraz ze wskazaniem roku otrzymania nagrody w ramach swoich działań promocyjnych.
2. Laureaci konkursu są promowani na łamach Computerworld oraz w serwisach internetowych wydawnictwa International Data Group Poland SA, wydawcy Computerworld.
Regulamin
© Copyright 2024 International Data Group Poland S.A.
00-131 Warszawa, ul. Grzybowska 2/44
tel. +48 22 3217800