ENFACE: MAREK NIEDŹWIEDŹ...

...Dyrektor Projektu Dealavo, firmy CodiLime, która oferuje narzędzia Business Intelligence internetowym sprzedawcom, a najlepszym z nich przyznaje certyfikaty dobrych cen.

O INTELIGENCJI CENOWEJ

Inteligencja cenowa to zachowanie sprzedawców polegające na wykorzystywaniu wiedzy i informacji uzyskiwanych dzięki narzędziom informatycznym w celu optymalizacji swojej polityki cenowej. Zwiększona agresywność konkurencji na rynkach e-commerce spowodowana powszechnością strategii niskich cen, zwiększona wrażliwość cenowa konsumentów, rozwój chmury obliczeniowej - to tylko niektóre czynniki wpływające na to, że model inteligencji cenowej w e-commerce powstał i ciągle jest rozwijany, a dzięki nam zawitał do Polski.

O MONITORZE CEN

Polski rynek e-commerce rośnie bardzo szybko, a wraz z nim zapotrzebowanie na narzędzia do optymalizacji polityki cenowej. Dealavo to narzędzie pozwalające czerpać zyski wszystkim uczestnikom rynku. Dzięki Monitorowi Cen właściciele sklepów otrzymują ogromne ilości danych umożliwiające optymalizację oferty cenowej, wiedzą jakie produkty wyróżniają ich ofertę oraz posiadają najaktualniejsze dane o zmianach cen na rynku. Dzięki zastosowaniu Dealavo rynek staje się atrakcyjniejszy także dla klientów. Oferty e-sklepów są bardziej zróżnicowane, sprzedawcy zapełniają rynkowe nisze, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Oferta bazuje na potrzebach kupujących, nie zaś na zachowaniach rynkowych.

Zobacz również:

  • Cisco finalizuje przejęcie Splunk
  • MacBook Air 15 już na promocjach

O PRAKTYCE RYNKOWEJ

Na zagranicznych rynkach zachowania sprzedawców wpływają na to, że rynek handlu internetowego rozwija się w dobrą stronę i chcemy takie zachowania promować również w Polsce. Aktualnie oferujemy klientom 3 pakiety. Jeden z nich, Pakiet Mini, jest bezpłatny. Pakiety Basic i Business są już płatne, między sobą różnią się m.in. częstotliwością odświeżania danych i dostępnością niektórych funkcji. Miesięczny koszt narzędzia jest zależny od: rodzaju pakietu, ilości produktów w sklepie i długości trwania abonamentu. Klienci mogą wybierać między 3, 6 lub 12 miesięcznym okresem abonamentowym. Wersja demonstracyjna Dealavo, czyli pakiet Mini, jest i pozostanie darmowy.

Dealavo trafia do bardzo różnych sklepów. Dla niektórych sklepów będzie to narzędzie, na którym będą opierać funkcjonowanie sklepu i politykę cenową. Inni sprzedawcy będą korzystać z Dealavo jako narzędzia pomocniczego, efektywnie ułatwiającego pracę sklepu. Ilu klientów - tyle potrzeb, dlatego w naszym dziale obsługi klienta pracują doświadczone osoby, które łatwo dopasują ofertę do konkretnego sklepu.

O CERTYFIKACIE DOBRYCH CEN

Certyfikat Dobrych Cen Dealavo jest nowym wyróżnieniem, które może otrzymać sklep internetowy, oferujący wysoką jakość towarów, konkurencyjne ceny oraz nowoczesne rozwiązania IT w prowadzeniu e-biznesu. Głównymi kryteriami branymi pod uwagę przy wyborze nagrodzonych e-sklepów są: stosunek ceny do jakości produktów, zastosowanie zaawansowanych rozwiązań informatycznych przy prowadzeniu e-sklepu oraz aktualność i atrakcyjność cen. Certyfikat wprowadziliśmy po to, żeby docenić starania niektórych firm w dążeniu do modelu Inteligencji Cenowej. W krajach gdzie e-commerce jest jeszcze bardziej rozwinięty, narzędzia do monitoringu cen są już standardem. Samo zgłoszenie, analiza, jak i ewentualne przyznanie certyfikatu, są bezpłatne. Akcja ma na celu promowanie aktywności właścicieli sklepów w budowaniu konkurencyjności oferty cenowej i dbanie o jej aktualność oraz szerzenie wiedzy o Business Intelligence.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200