IDC PeerScape - skuteczne metody zwiększenia zainteresowania użytkowników nowymi rozwiązaniami

Producenci samochodów ciągle podnoszą jakość swoich usług, oferując kierowcom nowe możliwości.

Poznaj cztery najważniejsze praktyki, pomagające producentom, dostawcom pojazdów, właścicielom i operatorom flot oraz ASO zrozumieć, jak poprawiać i zmieniać usługi na rynku wtórnym.

Praktyki te koncentrują się na:

  • wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do wspierania wzrostu niezawodność pojazdów,
  • kooperacji między organizacjami podnoszącej jakość świadczonych usług gwarancyjnych,
  • optymalizacji narzędzi do monitorowania kierowcy i jego bezpieczeństwa w celu poprawy ich wydajności i zmniejszenia...
Dziękujemy za pobranie dokumentu.
Pobranie powinno nastąpić automatycznie w ciągu kilku sekund. Jeśli tak się nie stało Pobierz materiał