Platforma komunikacyjna, która wspiera sukces biznesowy

Prostsze połączenia głosowe, wideo konferencje, które można obsługiwać intuicyjnie, integracja z systemami CRM i narzędziami do zdalnej współpracy to najważniejsze cechy nowoczesnej platformy komunikacyjnej, która jest niezbędnym elementem dla sprawnego działania współczesnej organizacji.

Aby pracownicy działali wydajnie i mogli skoncentrować się na najważniejszych zadaniach, system komunikacji powinien zapewniać satysfakcjonujące doświadczenie użytkownika, intuicyjny interfejs, oraz liczne usprawnienia - takie jak np. narzędzia do priorytetyzowania ważnych połączeń i wysyłania mniej ważnych połączeń do poczty głosowej. Istotne jest także szybkie i łatwe wdrażanie i konfiguracja typu plug-and-play wraz z istniejącą infrastrukturą telefoniczną.

Konieczny jest niezawodny, prosty w obsłudze i wszechstronny system komunikacyjny. Każdy pracownik powinien mieć jeden numer telefonu, z którego można korzystać na dowolnym urządzeniu końcowym, z dowolnego miejsca na świecie – prowadząc tradycyjne rozmowy czy wideokonferencje.

Odpowiedzią na te i bardziej spersonalizowane potrzeby może być platforma taka jak Cloudya - system telefoniczny w chmurze, który oferuje wszystkie funkcje centrali PBX oraz 150 usług, w tym pocztę głosową, wideo rozmowy, kolejki połączeń, udostępnianie ekranu lub CRM Connect.

W jaki sposób usprawnić komunikację w firmie?

Pobierz bezpłatny materiał

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał