Kompendium wiedzy: usługi third-party support dla oprogramowania korporacyjnego

Niezależny, zewnętrzny dostawca wsparcia (third-party support) to firma, która bierze odpowiedzialność za obsługę systemu ERP i baz danych, a także zapewnia pomoc użytkownikom, którzy na nich polegają. Firma, która działa jako third-party support, może sprawić, że nie będziemy musieli już polegać na wydawcy oprogramowania i jego wsparciu technicznym.

Co istotne, jeśli zdecydujemy się na współpracę z dostawcą third-party supportu, zmniejszymy również koszty oraz uwolnimy zasoby. Jak to możliwe? Dostawcy third-party supportu często wykonują o wiele więcej zadań, niż wsparcie oferowane przez wydawcę oprogramowania.

Według analityków Gartnera niezależne wsparcie oprogramowania stron trzecich to już oddzielna kategoria w świecie IT. Analitycy przewidują, że przychody w tym sektorze przekroczą 1 mld dol. do 2023 r. Ponadto twierdzą, że wiele firm z różnych branż korzysta już z third-party support i rekomenduje te usługi innym.

Wiele organizacji zdaje sobie sprawę, że taka usługa zapewnia wysoką wartość. Do największych zalet należą: mniejsze koszty; poprawa jakości wsparcia; większa kontrola nad przyszłością oprogramowania w firmie; poszerzenie umiejętności oraz większa satysfakcja zawodowa zespołu IT. Warto poznać szczegóły i dowiedzieć się dlaczego powinniśmy rozważyć przejście na third-party support.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Jeśli jesteś zainteresowany dostępem do materiałów, podaj swój adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A. oraz Rimini Street, Inc. Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu. Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.

Pobierz materiał

Dowiedz się więcej.

Zapraszamy do rozmowy.

Kontakt