Z niezależnych analiz przeprowadzonych na próbce 70 licencjobiorców Oracle i SAP wynika, że oszczędności finansowe dla firm po przejściu na third-party support mogą być bardzo wysokie. Jak czytamy w raporcie, organizacje często biorą pod uwagę utrzymanie oprogramowania i traktują to jako jeden, duży budżet roczny. Tymczasem jeśli spojrzymy głębiej, może się okazać, że miliony dolarów w skali roku są marnowane na przestarzały model wsparcia, oferowany przez dostawców oprogramowania.
że pozwoliło już wygenerować klientom łącznie prawie 5 mld dol. oszczędności na kosztach utrzymania oprogramowania. Z kolei oszczędności wspomnianych 70 organizacji, z którymi przeprowadzono wywiady w ramach niniejszego raportu, wyniosły 85 mln dol. rocznie. Dowiedz się, jak dużo można zaoszczędzić po przejściu na third-party support.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!
Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A. oraz Rimini Street, Inc. Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu. Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.