Kolejny poziom w przetwarzaniu danych o klientach

Przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu korzystają z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wspierających zarzadzanie wszystkimi etapami i aspektami kontaktów z klientem. W badaniu redakcyjnym Computerworld przyjrzeliśmy się najnowszym trendom w tym obszarze, a szczególną uwagę poświęciliśmy narzędziom klasy Customer Data Platform. CDP agreguje dane pochodzące z różnych źródeł i różnego typu, tworząc ujednolicony profil klienta do wykorzystania w działaniach marketingowych, sprzedażowych i obsłudze.

Jak firmy w Polsce podchodzą do przetwarzania i analizowania danych o klientach? Czy CDP to już rozpowszechnione narzędzie? Jakie są w tym obszarze najważniejsze wyzwania i cele?

Pobierz raport.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Czas czarnych łabędzi, czyli jak nieprzewidywalne zdarzenia wpływają na strategię bezpieczeństwa firm?
Chmura 2022. Strategia, wyzwania i bariery
Cyberbezpieczeństwo dla przedsiębiorstw
Architektura Zero Trust