Kolejny poziom w przetwarzaniu danych o klientach

Przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu korzystają z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wspierających zarzadzanie wszystkimi etapami i aspektami kontaktów z klientem. W badaniu redakcyjnym Computerworld przyjrzeliśmy się najnowszym trendom w tym obszarze, a szczególną uwagę poświęciliśmy narzędziom klasy Customer Data Platform. CDP agreguje dane pochodzące z różnych źródeł i różnego typu, tworząc ujednolicony profil klienta do wykorzystania w działaniach marketingowych, sprzedażowych i obsłudze.

Jak firmy w Polsce podchodzą do przetwarzania i analizowania danych o klientach? Czy CDP to już rozpowszechnione narzędzie? Jakie są w tym obszarze najważniejsze wyzwania i cele?

Pobierz raport.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorami usługi udostępnienia materiału Whitepaper są IDG Poland S.A. oraz firma Intersys Group sp. z o.o. Whitepaper ten skierowany jest do managerów ds. technologii z dużych firm działających w wybranych branżach.
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.