Case Study: Dostawca artykułów gospodarstwa domowego upraszcza procesy łańcucha dostaw dzięki DiIntegrator

PROFIL FIRMY

Firma opisywana w niniejszym raporcie to firma z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, dostawca artykułów gospodarstwa domowego, firma założona w 2005 roku, której głównym celem działalności jest projektowanie i produkcja unikalnych, oszczędzających miejsce produktów do łazienki, kuchni i części mieszkalnej domu. Produkty tej firmy dostępne są u wielu głównych sprzedawców detalicznych w całym kraju. Główne biura firmy znajdują się w Nowym Jorku w stanie Nowy Jork, a centra dystrybucyjne zlokalizowane są na wschodnim i zachodnim wybrzeżu.

WYZWANIE

Wraz z pozyskaniem dwóch głównych klientów, Bed Bath & Beyond oraz Anna’s Linens, dostawca artykułów gospodarstwa domowego odnotował znaczne przyspieszenie rozwoju jego przedsiębiorstwa. Wraz z tym przyspieszeniem nastąpił również ogromny wzrost przepływu danych. „Kiedy zaczęliśmy dostarczać produkty dla Bed Bath & Beyond i Anna’s Linens, zauważyliśmy, że natychmiast potrzebujemy rozwiązania, które mogłoby efektywnie obsługiwać naszą codzienną działalność” - powiedział prezes i dyrektor generalny firmy.

Zapoznaj się z Case Study i dowiedz się, jakie rozwiązanie od firmy DiCentral pozwoliło sprostać temu wyzwaniu. Zapraszamy do lektury.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału, podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.