Szybkie i elastyczne analizy trendów w handlu detalicznym na SAP HANA on Power - case study

HR Group to niemiecka firma, jeden z większych detalistów działających na rynku obuwia, sprzedająca swoje produkty w 2500 punktach na terenie 20 krajów, z czego 750 to oddziały własne. Zatrudniające 5000 pracowników przedsiębiorstwo sprzedaje 49 milionów produktów rocznie o łączniej wartości 600 milionów euro.

Bez możliwości szybkiej adaptacji do zmieniających się trendów w modzie w tak wielkiej firmie gromadziłyby się ogromne ilości niesprzedanych i przecenionych towarów, co negatywnie wpłynęłoby na rentowność.

Dowiedz się dzięki czemu HR Group potrafi zauważyć - lub nawet przewidzieć - zmianę gustu klientów.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.