SAP Contact Center – system polecany dla organizacji procesów obsługi klienta i sprzedaży w e-biznesie. COMTRUST – SAP Best Pracitices

COMTRUST wdraża SAP Contact Center dla e-biznesu. Pierwsze wnioski? Firmy przenosząc sprzedaż do sieci przenoszą tam wysoki poziom obsługi i dbają o pozytywne doświadczenia klientów. Wiedzą bowiem, że Internet to ważny kanał sprzedaży a nienależyta obsługa czy przestój systemu mogą być bardzo kosztowne. W przypadku największych e-sklepów straty mogą sięgać nawet 100 000 PLN na godzinę. Infolinia dla sprzedaży w sieci nie jest źródłem kosztów, ale centrum zysków. Jak to zrealizować? Poniżej Best Practices z wdrożeń COMSTRUST systemu SAP Contact Center.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.