SAP Contact Center – system polecany dla organizacji procesów obsługi klienta i sprzedaży w e-biznesie. COMTRUST – SAP Best Pracitices

COMTRUST wdraża SAP Contact Center dla e-biznesu. Pierwsze wnioski? Firmy przenosząc sprzedaż do sieci przenoszą tam wysoki poziom obsługi i dbają o pozytywne doświadczenia klientów. Wiedzą bowiem, że Internet to ważny kanał sprzedaży a nienależyta obsługa czy przestój systemu mogą być bardzo kosztowne. W przypadku największych e-sklepów straty mogą sięgać nawet 100 000 PLN na godzinę. Infolinia dla sprzedaży w sieci nie jest źródłem kosztów, ale centrum zysków. Jak to zrealizować? Poniżej Best Practices z wdrożeń COMSTRUST systemu SAP Contact Center.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania