SAP Contact Center – system polecany dla organizacji procesów obsługi klienta i sprzedaży w e-biznesie. COMTRUST – SAP Best Pracitices

COMTRUST wdraża SAP Contact Center dla e-biznesu. Pierwsze wnioski? Firmy przenosząc sprzedaż do sieci przenoszą tam wysoki poziom obsługi i dbają o pozytywne doświadczenia klientów. Wiedzą bowiem, że Internet to ważny kanał sprzedaży a nienależyta obsługa czy przestój systemu mogą być bardzo kosztowne. W przypadku największych e-sklepów straty mogą sięgać nawet 100 000 PLN na godzinę. Infolinia dla sprzedaży w sieci nie jest źródłem kosztów, ale centrum zysków. Jak to zrealizować? Poniżej Best Practices z wdrożeń COMSTRUST systemu SAP Contact Center.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Bezpieczeństwo firmowych danych z pakietem Microsoft 365
Bezpieczeństwo IT - systemy odporne na ataki typu ransomware
Outsourcing usług i zasobów IT
Zrozumieć Process Mining