Zarządzanie usługami IT w firmie zorientowane na procesy – ITSM dla Twojej firmy.

Podejście ITSM (Information Technology Service Management) stało się obecnie tak ważne jak nigdy wcześniej. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, iż większość aspektów funkcjonowania firmy zależne jest od działu IT oraz usług IT. Zapraszamy do lektury materiału, który przybliży Ci koncepcję ITSM i pokaże jakie korzyści niesie wdrożenie tego typu strategii w organizacji.

Odkryj w jaki sposób ograniczyć koszty i udoskonalić obsługę klienta w Twoim przedsiębiorstwie.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.