Optymalna wielokanałowa obsługa klienta

Obecnie występuje ogromny rozdźwięk między oczekiwaniami klientów a obsługą, z jaką się spotykają. Klienci mają coraz większą wiedzę na temat używanych przez siebie produktów i oczekują spersonalizowanej obsługi, zapewniającej wartość dodaną, która dostępna będzie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, takich jak e-mail, czat lub media społecznościowe. W jaki sposób zapewnić swoim klientom optymalną obsługę z wykorzystaniem wielu kanałów i zadbać o ich maksymalną satysfakcję?

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.