Raport Contact Center Trend

Świat komunikacji zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Dziś nasze kontakty ze znajomymi, przyjaciółmi i partnerami biznesowymi wyglądają zupełnie inaczej niż kilka lat temu. Powszechny dostęp do sieci, popularność smartfonów, komunikatorów i portali społecznościowych, przenikają nasze życie prywatne, zmieniają podejście do komunikacji biznesowej i wpływają na sposób obsługi klienta.

W tym niewielkim wydawnictwie pokusiliśmy się o podsumowanie dzisiejszego stanu rozwoju rynku contact center i sięgnęliśmy spojrzeniem w przyszłość. Z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się menadżerowie obsługi klienta dziś, a jakie staną przed nimi za kilka lat? Jakie technologie contact center, dziś dopiero testowane przez niektóre firmy, staną się w przyszłości powszechne?

Zapoznaj się z eksperckim raportem o rynku Contact Center.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.