Rozterki dyrektora handlowego – czyli historia pewnej sprzedaży

Poznaj historię Adama, który jest dyrektorem handlowym w dużej firmie usługowej. Zarządza zespołem 40 przedstawicieli handlowych, którzy nie pracują w sklepie czy za biurkiem, lecz kontaktują się z klientami, docierając do nich bezpośrednio. Niestety na razie zarząd nie jest zadowolony z wyników pracy zespołu. Handlowcy muszą zacząć zbierać więcej większych zamówień – w krótszym czasie.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.