Raport Computerworld: Banking (Re)Invented

Raport CEO: Banking (Re)Invented by Technology

 

Firma Celent Research podaje, że tylko w roku 2013, Polacy wykonali półtora miliarda przelewów online na sumę 3,8 biliona złotych. Nasz kraj znalazł się na 20 miejscu państw najchętniej wykorzystujących elektroniczne kanały dokonywania płatności. W tym samym czasie, w blisko 15,3 tys. rodzimych placówkach bankowych przebywało średnio mniej niż 2 klientów, na których przypadało blisko 7,5 pracownika.


Wynika z tego, że rola tradycyjnej placówki bankowej zmienia się. Klienci chcą korzystać z usług finansowych, ale niekoniecznie chcą w tym celu odwiedzać oddziały bankowe. Nowy, cyfrowy klient oczekuje dostępu do usług finansowych 24 godziny na dobę, niezależnie od tego, gdzie się znajduje.


Oczywiście zastosowanie IT w sektorze bankowym nie kończy się na internetowych kontach i aplikacjach mobilnych. To także Cloud Computing, Big Data, a nawet media społecznościowe, Google Glass i komunikacja M2M.


W raporcie Banking (Re)Invented by Technology pokazujemy, jak sektor bankowy wykorzystuje IT do budowania przewagi konkurencyjnej, redukcji kosztów czy zwiększania satysfakcji i lojalności swoich klientów, jednocześnie wskazując najciekawsze przykłady zachodzących w nim zmian.

 


W celu pobrania raportu Banking (Re)Invented należy podać adres e-mail.

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość obejrzenia materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.