Polskie wdrożenie Wirtualnego Contact Center na pięciu kontynentach. SAP Best Practices dla obsługi klienta.

Wdrożenia IT obejmujące zasięgiem Europę, Amerykę Północną, Afrykę, Australię i Azję wzbudzają największe zainteresowanie. Są one skomplikowane, spektakularne i rzadko spotykane. Tym chętniej o nich czytamy, jeżeli realizują je polskie firmy informatyczne. Spółka Comtrust zakończyła globalne wdrożenie systemu Contact Center SAP BCM i dzieli się doświadczeniami zdobytymi w projekcie międzynarodowej obsługi klienta w centrum usług wspólnym opartym o SAP.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Postaw na ciągłość działania biznesu i wybierz DRaaS
Własne, bezpieczne miejsce na krytyczne aplikacje sieciowe – dlaczego warto je mieć i jak to osiągnąć?
Chmura – naturalny kierunek migracji
10 rzeczy, których należy unikać budując chmurę obliczeniową