Case study: Rozwiązania technologiczne dostosowane do procesów biznesowych.

Zastanawiasz się jak poprawić jakość usług i ograniczyć koszty, a przy okazji stworzyć lepsze i szybsze metody pracy? Przeczytaj studium przypadku i dowiedz się w jaki sposób firma, która przeszła na 24 godzinną obsługę klienta ograniczyła koszty rozwiązań ICT o 40%.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.