Najlepsze praktyki biznesowe: Obsługa klienta oparta o systemy SAP CRM i SAP BCM

Best Practices – wdrożenie SAP CRM i SAP BCM w Hungaropharma – hurtownia farmaceutyczna, Węgry.

SAP jako jedyny producent oferuje zintegrowane systemy CRM i contact center. Łączą one oprogramowanie, bazy danych i infrastrukturę telekomunikacją, tworząc jedno, homogeniczne środowisko. Niesie to szereg korzyści na etapie wdrożenia i utrzymania systemów, funkcjonalność niemożliwą do osiągnięcia przy integracji rozwiązań różnych producentów i niższe TCO. Finnsoft i Comtrust to organizacja wyspecjalizowana w rozwiązaniach SAP dla obsługi klienta. Przenoszą do Polski doświadczenia zdobyte w zagranicznych projektach.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej