Liczy się jakość obsługi klienta

Czy przyjęta niedawno strategia spółki Qumak obejmuje systemy contact center? Co dokładnie wchodzi w skład nowej oferty? Jakie są potrzeby największych firm w zakresie obsługi klienta? Czemu firmy z sektora Utilities powinny sięgać po rozwiązania Qumak myśląc o budowie contact center? Z Danielem Filipiakiem, dyrektorem sprzedaży firmy Qumak, rozmawia Andrzej Maciejewski.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania
Firmowe dane z jeszcze lepszym silnikiem przetwarzania