Liczy się jakość obsługi klienta

Czy przyjęta niedawno strategia spółki Qumak obejmuje systemy contact center? Co dokładnie wchodzi w skład nowej oferty? Jakie są potrzeby największych firm w zakresie obsługi klienta? Czemu firmy z sektora Utilities powinny sięgać po rozwiązania Qumak myśląc o budowie contact center? Z Danielem Filipiakiem, dyrektorem sprzedaży firmy Qumak, rozmawia Andrzej Maciejewski.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.