Solidne fundamenty dzięki CRM - lepsza jakość obsługi klienta w Lafarge

Dzięki wprowadzeniu w Lafarge nowoczesnego systemu CRM powstał jeden centralny system danych zapewniający szybki i łatwy dostęp do wszelkich informacji dotyczących klienta. Przejrzyste dane o klientach umożliwiają handlowcom lepsze planowanie swojego czasu pracy, np. poprzez optymalizację trasy delegacji i tym samym zwiększenie liczby kontaktów. Naturalną konsekwencją tego jest wzrost liczby klientów oraz wyższy poziom satysfakcji klienta (CSI).

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura obliczeniowa i usługi jej towarzyszące. Doradztwo, migracja, zarządzanie.
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Na drodze do cyberodporności
Na drodze do cyberodporności