Solidne fundamenty dzięki CRM - lepsza jakość obsługi klienta w Lafarge

Dzięki wprowadzeniu w Lafarge nowoczesnego systemu CRM powstał jeden centralny system danych zapewniający szybki i łatwy dostęp do wszelkich informacji dotyczących klienta. Przejrzyste dane o klientach umożliwiają handlowcom lepsze planowanie swojego czasu pracy, np. poprzez optymalizację trasy delegacji i tym samym zwiększenie liczby kontaktów. Naturalną konsekwencją tego jest wzrost liczby klientów oraz wyższy poziom satysfakcji klienta (CSI).

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.