Referencja z wdrożenia w Alior Bank S.A.

Alior Bank – wyższa kultura IT. Bezpieczeństwo i gwarancję ciągłości przebiegu procesów transakcyjnych w Alior Banku zapewnia odpowiednia nadmiarowość sprzętu oraz wsparcie HP Critical Support odpowiedzialne za obsługę serwisową 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku oraz gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu w sześć godzin. Ważnym elementem są również przeglądy prewencyjne i aktywne uczestniczenie w utrzymywaniu środowiska przez specjalistów z HP.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej