Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zespoły IT
Temat: zespoły IT
Jak osiągnąć sukces we współpracy międzynarodowej
Anna Chodynicka, Joanna Więckowska
Obecnie współpraca międzynarodowa w biznesie IT przestaje być wyjątkiem, a staje się regułą. Różnice kulturowe są inspirujące, ale bywają trudnym doświadczeniem. Kontakt międzykulturowy utrudniają różnice w ocenie rzeczywistości, interpretacji faktów wykraczające poza różnice interpersonalne.
Rynek pracownika i zmiany modeli zarządzania
Justyna Pawlak-Mihułka
Postęp technologiczny i rozwój nowych mediów generują zmianę społeczną. Zgodnie z założeniami ekonomii wartości, otwieramy oczy i stajemy się świadomymi konsumentami, obywatelami i pracownikami. Wejście na rynek pracy młodego pokolenia Millenialsów niesie oczekiwania wobec pracodawców do kreowania przyjaznego środowiska pracy, opartego na zaufaniu, odpowiedzialności, zwinnym zarządzaniu i poczuciu wpływu na otaczającą rzeczywistość. Czy zarządzanie procesowe może być odpowiedzią na te oczekiwania?
„Prawie” robi wielką różnicę – o wpływie języka na proces tworzenia oprogramowania
Łukasz Garczewski
Na spotkaniach podsumowujących sprinty czy podczas codziennych stand-upów członkowie zespołów mają tendencję do maskowania stanu faktycznego komunikatami „prawie gotowe”, „to zajmie jeszcze tylko chwilę” i podobnymi zwrotami.Kiedy objąłem funkcję dyrektora ro w firmie Fandom na początku 2016 roku, zauważyłem, że dwa nadzorowane przeze mnie zespoły niezależnie wykształciły ten rodzaj języka, nieświadomie i odruchowo ukrywając część niepowodzeń za zasłoną „prawie zrobione”.
Wysokie budżety na kampanie marketingowe i rekrutacyjne to nie wszystko
Krzysztof Raś
Według Instytutu Gallupa wskaźnik zaangażowania pracowników w Stanach Zjednoczonych utrzymuje się na poziomie 32%, w skali globalnej to zaledwie 13%, a w Europie Centralnej i Wschodniej tylko 11% pracowników deklaruje swoją pracę jako „zaangażowaną”. Inne badanie („What’s My Motivation”) przeprowadzone przez Hay Group w Wielkiej Brytanii wskazuje odsetek zaangażowanych pracowników na poziomie 15%. W sektorze technologicznym liczby te są jeszcze niższe.
Zarządzanie zadaniami czy zarządzanie zespołem?
Mirosław Smoczyński
Umiejętności budowania oraz zarządzania zespołem to kluczowy element w realizacji zadań organizacji. W ostatnim czasie trudności w zarządzaniu są szczególnie żywo analizowane z perspektywy różnic pokoleniowych. Pytanie, które należy jednak sobie zadać najpierw brzmi: czy rzeczywiste źródła trudności w zarządzaniu nie tkwią w instrumentalnym sposobie komunikacji menedżerów?
O tworzeniu i motywowaniu zespołów IT
Computerworld Online
Dowiedz się co jest najważniejsze w tworzeniu i motywowaniu zespołu oraz dlaczego tak istotne jest określenie celu i dbanie o komunikację.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »