Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zakupy online
Temat: zakupy online
Smart retail w 2023
Facebook Marketplace po włączeniu zapewnia wiele świetnych ogłoszeń
System e-commerce Ingram Micro z wachlarzem nowych funkcjonalności
Computerworld, 24.01.2022
Wraz z końcem stycznia Ingram Micro dokonuje znaczącej aktualizacji swojego systemu sprzedaży e-commerce, wprowadzając pod płaszczykiem nowej szaty graficznej i odświeżonego interfejsu szereg funkcjonalności, które specjaliści z segmentu B2B powitają z otwartymi rękami.
Badanie SAS: 90%. Polaków nie planuje zwiększać wydatków pomimo akcji masowych szczepień
Grzegorz Kubera, 22.06.2021
Jak wynika z najnowszej edycji badania Experience 2030, pod hasłem "Czy Covid-19 wciąż wpływa na zmianę zachowań klientów?", jedynie co dziesiąty konsument z Polski uważa, że masowa dystrybucja szczepionki wpłynie na zwiększenie jego wydatków i powrót do zwyczajów zakupowych z okresu przed pandemią.
Internetowa prawdomówność
Piotr Kowalski, 18.12.2018
W sieci można natknąć się na różnego rodzaju treści, co do których nie mamy pewności w kwestii ich prawdomówności. Wiadomo, że internet raczej nie odpowie wprost na pytanie, czy dana strona jest wiarygodna, więc wpisywanie w wyszukiwarce frazy „wiarygodna witryna” jest bezcelowe. Natomiast można ocenić to na podstawie pewnych jej cech i zachowań.
ENFACE: ŁUKASZ ŚWIRGAŁ...
Dorota Bogucka , 18.03.2015
...prezes agencji interaktywnej Brandwise, który uważa, że w reklamie artyzm powinien ustępować miejsca twardym danym, a kreatywność obrać kierunek optymalizacji wyników sprzedażowych.
Rynek szybkich dostaw produktów stoi przed historyczną szansą
Computerworld/KB, 20.01.2015
Błyskawiczna dostawa, którą Amazon zrealizował podczas ostatnich Świąt Bożego Narodzenia na terenie Nowego Jorku, może zwiastować rewolucję na rynku dostaw. Zamówienie dotarło do odbiorcy w ciągu zaledwie 42 minut – i to w Wigilię.
Piątkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla, 19.12.2014
Komputery PC u progu odrodzenia… Zarządzanie tożsamością i dostępem coraz ważniejsze dla informatyki gospodarczej… Amerykanie w pracy coraz więcej czasu poświęcają na zakupy… Nowy smartfon BlackBerry ma pomóc firmie odzyskać rentowność… Instagram chwali się nowymi filtrami… Sony Pictures ugięło się przed szantażem hakerów…
Telewizor kupuje w Almie
Dorota Bogucka , 18.06.2014
Samsung w telewizorach typu Smart z serii E i F udostępnił aplikację Alma24, która umożliwia zakupy w sieci delikatesów Alma.
MasterCard nagrodzi mobilne aplikacje zakupowe
Monika Tomkiewicz, 04.12.2012
Firma MasterCard ogłosiła konkurs, w którym wyróżni najlepsze aplikacje umożliwiające zakupy przy użyciu telefonu komórkowego. Konkurs obejmuje swoim zasięgiem dziewięć krajów, a zgłoszenia przyjmowane będą do 10 stycznia 2013 r.
Konsumenci wolą kupować w sklepie niż na Facebooku
Monika Tomkiewicz, 03.12.2012
Jak pokazuje badanie firmy hybris, producenta wielokanałowych systemów handlu elektronicznego, konsumenci wolą kupować bezpośrednio w sklepie, a nie za pośrednictwem serwisów społecznościowych.
Ze smartfonami na zakupach
Monika Tomkiewicz, 26.11.2012
Klienci coraz częściej łączą robienie zakupów w sklepach z zakupami online. Eksperci nazywają to zjawisko "in-line shopping" (zakupy in-line). Okazuje się, że klienci chcą mieć możliwość oglądania, dotykania i próbowania produktów, porównywania ich cen i dostępu do rozszerzonych informacji o nich oraz dokonania zakupu bez czekania w kolejce.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »