Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
YouTube
Temat: YouTube
Google walczy z phishingiem
Janusz Chustecki
Firma informuje, że w ciągu pierwszych pięciu miesięcy tego roku zablokowała ponad milion wiadomości phishingowych, które były częścią dużej kampanii prowadzonej przez hakerów. Miała ona na celu przejmowanie kont YouTube i promowanie oszustw związanych z kryptowalutami.
Dostawcy przekazów wideo obniżają ich jakość
Janusz Chustecki
YouTube i Amazon informują, że w obliczu wzmożonego ruchu internetowego (co ma związek z faktem, że podczas epidemii koronawirusa użytkownicy tego medium spędzają więcej czasu przed ekranami komputerów), podjęły decyzję o obniżeniu jakości ich przekazów wideo dostępnych w Europie.
Tak YouTube walczy z dezinformacją
Janusz Chustecki
Internauci używają wielu metod (takich jak np. sieci VPN), które pozwalają im omijać Wielki Mur Chiński i oszukiwać różnego rodzaju blokady zakładane przez rząd tego kraju na niewygodne dla siebie treści. Tym razem mamy do czynienia z pozoru podobną, ale jednak zupełnie inną sytuacją. Google poinformował, ze zablokował niedawno 210 kanałów YouTube gdyż podejrzewa, że chińskie władze państwowe wykorzystują tę platformę oraz sieci VPN do rozpowszechniania nieprawdziwych informacji o protestach w Hongkongu.
Usługa YouTube świętowała wczoraj rocznicę
Janusz Chustecki
Wczoraj obchodzono rocznicę uruchomienia witryny YouTube i przesłania na nią pierwszego filmu. Zanim to nastąpiło wcześniej – bo w połowie lutego 2005 roku – trzech pracowników firmy PayPal (Chad Hurly, Steve Chen i Jawed Karim) - zakupiło bez rozgłosu nazwę domeny, która zmieniła na zawsze sposób rozpowszechniania i udostępniania w Internecie innym osobom treści wideo.
Influencer marketing według LifeTube
Jan Mazurek
Coraz więcej marek korzysta z pomocy liderów opinii obecnych w mediach społecznościowych. Ta forma marketingu określana mianem influencer marketing bazuje na rozpoznawalności i pozycji osób zaangażowanych w promocję. Największa polska sieć to LifeTube, który zrzesza 490 twórców wideo posiadających ponad 80 milionów subskrypcji, generujących średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
Cisco wycofuje z serwisu Youtube swoje reklamy
Janusz Chustecki
Firma Cisco poinformowała na swoim blogu w środę zeszłego tygodnia, że zdecydowała się wycofać z serwisu Youtube reklamujące ją i jej wyroby treści. Jak argumentuje Karen Walker (zarządzająca w Cisco działem marketing), korporacja zdecydowała na tak radykalny krok chcąc uniknąć sytuacji podważających zaufanie do jej marki.
Wiedza to podstawa
Piotr Kowalski
Według statystyk użytkownicy w serwisie YouTube zamieszczają w każdej minucie 400 godzin materiałów filmowych, a dziennie obejrzanych jest około 650 mln godzin.
YouTube ma nowe logo
Janusz Chustecki
Serwis zdecydował się zmieć swoje logo, wprowadzając przy okazji do usługi kilka nowych funkcji. Nie jest to rewolucyjna zmiana, ale warta odnotowania.
Dostawcy usług internetowych włączają się do walki z terroryzmem
Janusz Chustecki
Czterech wiodących dostawców oprogramowania i usług sieciowych (Facebook, Microsoft, Twitter i YouTube) powołało wczoraj do życia organizację non profit noszącą nazwę Global Internet Forum to Counter Terrorism.
UE zaczyna mocniej walczyć z mową nienawiści
Janusz Chustecki
KE (Komisja Europejska; organ wykonawczy UE) opublikowała kilka dni temu dokument w którym stwierdza, że amerykańscy giganci internetowi – tacy jak Facebook, Twitter, YouTube czy Microsoft – muszą reagować w Europie szybciej na zjawisko znane pod nazwą „mowy nienawiści”. Komisja ostrzega jednocześnie, że jeśli tak się nie stanie, będzie zmuszona podjąć odpowiednie kroki prawne, które zmuszą je do tego.
Materiał promocyjny
O naszych projektach inżynierskich na YouTube
Lenovo
Przez lata byłem zaangażowany w tworzenie wielu materiałów wideo prezentujących wzornictwo ThinkPadów oraz innych ważnych produktów, które opracowaliśmy. Nagrywaliśmy w moim biurze, w studiu projektowym, a także w lokalizacjach poza naszą siedzibą - nawet w słynnym muzeum sztuki nowoczesnej MoMA. Niestety, odnalezienie tych filmów stanowi wyzwanie i wymaga ‘zaangażowanego’ przeszukiwania internetu. Pomyślałem, że byłoby dobrze zebrać wszystkie te różnorodne materiały w jednym miejscu. Dlatego stworzyliśmy kanał na YouTube, gdzie można je łatwo znaleźć.
Powstał Stream – YouTube dla przedsiębiorstw
Janusz Chustecki
Microsoft zaprezentował wczoraj nową usługę oferującą podobne możliwości co YouTube, ale adresowaną nie do indywidualnych użytkowników, ale do firm. To rozwiązanie (dostępne obecnie w wersji beta, czyli do testowania) noszące nazwę Stream.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »