Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wysyłanie
Temat: wysyłanie
Microsoft: Outlook Express będzie nadal rozwijany
Janusz Chustecki
Microsoft wydał oświadczenie, w którym informuje, że będzie dalej wspierać oprogramowanie Outlook Express, mając tym samym nadzieję, że przerwie to spekulacje dotyczące przyszłości tego bezpłatnego klienta poczty e-mail.
Porządek w skrzynkach pocztowych
Józef Muszyński
Znaczny procent odbieranej poczty elektronicznej stanowią przesyłki niechciane. Zmusza to użytkowników poczty do czytania i usuwania takich pozycji ze swoich skrzynek pocztowych. Praktycznym jest więc postępowanie zmierzające do ograniczenia niechcianej poczty w sposób mniej absorbujący właściciela skrzynki. Można to zrobić stosując podane dalej praktyczne rady.
Spam nie do pokonania
Anna Meller
Pomimo toczącej się w Stanach Zjednoczonych gorącej dyskusji wokół wprowadzenia antyspamowych regulacji prawnych, osoby zaangażowane w debatę mają małą nadzieję na legislacyjne rozwiązanie problemu. Pojawiają się głosy, że więcej zdziała filtr antyspamowy niż jakakolwiek ustawa.
Pracownicy nie będą wysyłać maili
Anna Meller
Firma finansowa Merrill Lynch zamierza uniemożliwić swoim pracownikom korzystanie z "zewnętrznych" kont pocztowych. Powodem takiej decyzji jest konieczność zabezpieczenia firmowej sieci przed wirusami.
Spam napędza rynek
Szymon Augustyniak
Według rachuby IDC, najmniejszy obecnie segment rynku oprogramowania do bezpiecznego zarządzania zawartością (SCM) – oprogramowania do zabezpieczania wiadomości, który obejmuje produkty anty-spamowe - będzie rósł do 2007 roku najszybciej.
Za spam grozi kara
Anna Meller
Użytkownicy rozsyłający spam powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności karnej – takiego zdania jest Debra Bowen, amerykańska senator z okręgu kalifornijskiego, która opracowała nową ustawę antyspamową.
Spamowe wirusy
Daniel Cieślak
Organizacja The Corporate IT Forum ostrzega internautów przed nowymi typami wirusów komputerowych, podszywającymi się pod spam - czyli niechciane wiadomości e-mail, zawierające z reguły oferty handlowe.
Serwerowy wzrost Microsoftu
Computerworld
Spowolnienie gospodarcze nie ominęło także Microsoftu. Polski oddział firmy nie notuje już wzrostu przychodów rzędu 30%, tak jak to miało miejsce w latach ubiegłych. Zakończony 30 czerwca rok obrachunkowy Microsoft Polska zamyka jednak dobrym wynikiem - przychody spółki, dzięki wzrostowi sprzedaży licencji na Windows Server i SQL Server, wyniosły 155 mln USD i był o 11% większe niż rok wcześniej.
Konkurencja dla Exchange
Computerworld
Przedstawiciele OpenGroupware.org, siostrzanego projektu OpenOffice.org, zapowiadają stworzenie aplikacji, która skutecznie konkurowałaby z serwerami Microsoft Exchange.
Krytyka ex-pracodawcy uchodzi płazem
Anna Meller
Amerykański Sąd Najwyższy wydał wyrok korzystny dla byłego pracownika Intela, który oskarżony został przez firmę o "wtargnięcie" do jej systemu IT w celu wysłania tysięcy e-maili ze słowami krytyki pod adresem byłego pracodawcy.
Nowy Exchange w sierpniu
Jarosław Ochab
Microsoft zakończył już testy oprogramowania. Exchange Server 2003 został przekazany do produkcji.
Opcje filtrowania poczty elektronicznej
Józef Muszyński
Spamy to duże utrapienie zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i dużych organizacji. W miarę wzrastania liczby spamów, rośnie też czas poświęcany na przeglądanie poczty i wykreślanie spamów, nie wspominając już o zajmowaniu pasma w sieci czy pamięci serwerów pocztowych.
Poprzednia
strona
1
...
6
7
8
9
10
...
23
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »