Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wsparcie techniczne
Temat: wsparcie techniczne
Apple przedstawia pakiet Business Essentials dla sektora MŚP
Windows 7 - to już jest koniec
Mozilla pracuje nad nową, płatną usługą dla firm
Janusz Chustecki
Korporacja poinformowała na początku września, że zamierza wprowadzić do oferty płatną usługę adresowaną do korporacyjnych użytkowników przeglądarki Firefox. Chodzi o wsparcie techniczne tego oprogramowania oferowane firmom. Jednak pod koniec zeszłego tygodnia informacja ta zniknęła nagle z witryny, a Mozilla umieściła na jednej ze swoich stron krótki wpis, że wciąż bada taką opcję.
Żegnamy SQL Server 2005
Janusz Chustecki
Przypominamy – dzisiaj kończy się wsparcie techniczne dla Microsoft SQL Server 2005. Oznacza to, że firmy mogą teraz liczyć tylko na siebie i Microsoft nie będzie już im udostępniał żadnych aktualizacji tego oprogramowania ani nie pomoże rozwiązać problemów, jeśli takie się pojawią. A że się pojawią, to pewne.
W komputerach Lenovo, Toshiba i Dell wykryto groźne dziury
Janusz Chustecki
W oprogramowaniu obsługującym wsparcie techniczne - preinstalowanym w pamięci komputerów wytwarzanych przez firmy Lenovo, Toshiba i Dell – znajdują się groźne dziury, które hakerzy mogą wykorzystywać celem przejęcia nad nimi kontroli. Chodzi o aplikacje Lenovo Solution Center, Toshiba Service Station i Dell System Detect. Mając na uwadze akt, że miliony użytkowników takich komputerów mogą się czuć zagrożeni, ośrodek CERT Coordination Center działający przy Carnegie Mellon University opublikował pilny biuletyn bezpieczeństwa.
Koniec wsparcia Windows Server 2003 – co dalej?
Marcin Marciniak
Wsparcie dla systemu Windows 2003 Server kończy się 14 czerwca bieżącego roku. Przedstawiamy możliwe scenariusze migracji, a także działania, które należy podjąć już teraz, by w przyszłości uniknąć problemów.
5 sposobów na wsparcie dla produktów open source
Antoni Steliński
Ironią jest, że korzystanie z oprogramowania o zamkniętym kodzie, dystrybuowanego na zasadach komercyjnych oznacza, że płacimy m.in. za… ograniczenie prawa do ingerowania w nie i korzystania z niego na własnych zasadach. Stosując oprogramowanie oferowane na licencji open source, można liczyć na znacznie większą elastyczność. W szczególności dotyczy to kwestii wsparcia technicznego.
Microsoft wydłuża wsparcie anty-malware dla systemu Windows XP do połowy 2015 r.
Janusz Chustecki
Pamiętamy wszyscy, że Microsoft zapowiadał już kilka razy (wskazując przy tym dokładną datę), że kończy definitywnie wsparcie techniczne systemu operacyjnego Windows XP. Nie tak dawno dowiedzieliśmy, że z dniem 8-go kwietnia br. system ten nie będzie już w ogóle wspieranych technicznie. Okazuje się, że i tym razem nie jest to do końca prawda, bowiem na wsparcie anty-malware dla tego systemu możemy jeszcze liczyć przez najbliższe półtora roku.
5 zmian, jakie BYOD przyniesie w obszarze wsparcia technicznego
Computerworld Online
W oparach zamętu spowodowanego programami typu BYOD czai się pytanie: „Co dalej z obsługą i wsparciem technicznym?” Obawy dotyczące zmian w zakresie funkcji pełnionej w firmie przez dział wsparcia technicznego bywają ekstremalne. Jedni spodziewają się przytłoczenia specjalistów ds. IT lawiną telefonów, inni prognozują, że biura helpdesku będą straszyć niczym wymarłe miasta. Przedstawiamy 5 realnych zmian, jakie najprawdopodobniej będą mieć miejsce w najbliższym czasie.
Suse wydłuża okres wsparcia dla systemu SLE 11 do 10 lat
Janusz Chustecki
Firma Suse poinformowała na konferencji Susecon 2013 (Lake Buena Vista, Floryda, USA), że wydłuża okres wsparcia technicznego dla oprogramowania SLE 11 (Suse Linux Enterprise wersja 11) o trzy lata. Oznacza to, że użytkownicy takiego oprogramowania mogą teraz liczyć na wsparcie ze strony Suse nie przez siedem, a przez 10 lat.
HP chce zakończyć wsparcie techniczne dla systemu OpenVMS w 2020 r.
Janusz Chustecki, IDG News Service
Hewlett-Packard zamierza zakończyć wsparcie techniczne dla systemu operacyjnego OpenVMS w 2020 r. To jeden z najstarszych produktów tej firmy, którego premiera miała miejsce w 1977 r. Właśnie wtedy nieistniejąca już firma DEC (Digital Equipment Corp.) zaprezentowała protoplastę systemu OpenVMS - oprogramowanie VAX/VMS, które zarządzało minikomputerami VAX.
System Windows Phone 8 (Microsoft) będzie wspierany tylko do połowy 2014 r.
Janusz Chustecki, IDG News Service
Zła wiadomość dla wszystkich użytkowników i firm posiadających urządzenia mobilne pracujące pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Phone (Microsoft). Firma poinformowała bowiem, że podstawowa pomoc techniczna dla systemów Windows Phone 7.8 i Windows Phone 8 zostanie zakończona w połowie 2014 r.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »